خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/20 - 16:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
احمدی :

مردم با موقعیت شناسی دقیق خود دشمن را در عرصه انتخابات مایوس و ناامید کردند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، در یادداشتی عنوان کرد؛ مردم عزیز با تبعیت از رهنمودهای رهبر خویش و موقعیت شناسی دقیق در عرصه انتخابات، دشمن را مایوس و ناامید کردند و تو دهن بزرگی به یاوه گویان زدند.

علی احمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی احمدی نماینده مردم شریف «میاندوآب، چهاربرج ، باروق»  درباره حضور مردم در انتخابات در یادداشتی نوشت:

انتخابات با حضور مردم فهیم و موقعیت شناس ایران و با رهبری و هدایت های  مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای برگزار شد. نخستین قدم مبارک در تایید صلاحیت رییس جمهور منتخب جناب دکتر پزشکیان نوید اتفاقات خوب و آینده روشن بود که با حکمت و دور اندیشی رهبر معظم انقلاب اسلامی و تیز بینی و درک موقعیت کنونی ملت بزرگ ایران اسلامی برگزار گردید و شخصیتی علمی و سیاسی و مدیر از دیار تاریخ ساز و سرنوشت ساز آذربایجان انتخاب شد.

 یقینا این تدبیر رهبری و تشخیص مردم و نتیجه زحمات یاران و دوست داران رییس جمهور منتخب راه گشای آینده خواهد بود . واین عنایت خداوند بر این ملت و کشور عزیز است.

اینجانب به عنوان خادم مردم، این پیروزی شیرین و بیاد ماندنی را به رهبر عزیز انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران اسلامی خصوصا خانواده شهدا و ایثارگران و خصوصا یارانش تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی موفقیت برای آن بزرگوار در عرصه های بین المللی و داخلی را از درگاه الهی خواهانم.

گرچه دشمنان انقلاب اسلامی و شبکه های معاند با انواع و اقسام شانتاژ و تبلیغات منفی در چند روز گذشته عنوان می کردند که  مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف می کنند، ولی مردم عزیز با تبعیت از رهنمودهای رهبر خویش و موقعیت شناسی دقیق، دشمن را مایوس و ناامید کردند و تو دهن بزرگی به یاوه گویان زدند.

در آخر این پیروزی بزرگ را به همشهریان عزیزم و مردم شریف میاندوآب و چهاربرج و باروق و روستاهای اطراف از صمیم قلب تبریک عرض می کنم. /

پایان پیام

  • کد خبر : 380441
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار